جاذبه های گردشگری گرجستان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آکواریوم باتومی گرجستان

 

 

کشور گرجستان یکی از خوش پتانسیل ترین کشورهایی است که شما می توانید در آن از جاذبه های بی نظیری استفاده کنید. یکی از جاذبه هایی که می توانید در تور گرجستان ببینید باتومی گرجستان میباشد،  آکواریوم باتومی جز یکی از جاهای پر بازدید و کم نظیر در باتومی است که مردم از دیدنی های آبی آن بسیار لذت می برند.

در واقع هر کس مسافر تور گرجستان شود خاطره ای از این آکواریوم را با خود به شهرش خواهد برد.  این آکواریوم باطراحی منحصر به فردی که از ساحل باتومی، الهام گرفته توانسته یک مکان جذاب باشد.طراحی این آکواریوم به این صورت است که شما می توانید آن را به عنوان صخره ای موج آورده تصور کنید. نمایشگاه های داخلی این آکواریوم ۴ بخش جداگانه اند که اگر از بیرون به آن نگاه کنید حس می کنید که با ۴ سنگ بزرگ روبرو هستید.  دیدنی های تور گرجستان نوروز 97 تنها به این آکواریوم ختم نمی شود و شما می توانید از سایر دیدنی ها بازدید کنید.در هر کدام از این نمایشگاه ها دیدنی های جذابی در دسته بندی های خاصی قرار گرفته اند. این گونه ها در واقع از دریای اژه و و دریای سرخ و سیاه و اقیانوس کم نظیری مثل هند برداشت شده اند.بسیاری از آموزشگاه ها از این نمایشگاه ها به منظور آموزش به دانشجویان خود استفاده می کنند.

 

بلوار باتومی در گرجستان

هرکس به باتومی تور گرجستان می‌رود دیر یا زود خود را در حال قدم زدن در بلوار باتومی یا همان باتومیس بلواری ، که پارکی به طول یک و نیم کیلومتر است و مقابل ساحل اصلی کشیده شده ، می‌یابد.این بلوار پر از مسیرهای پیاده‌روی، درختان زیبا و کافه‌هاو بار های زیبای ساحلی است. به همه‌ی این‌ها یک چرخ و فلک غول‌پیکر را هم اضافه کنید که منعکس‌کننده‌ی روح زندگی جاری در این بلوار است. همچنین در قسمتی از این بلوار فواره های زیبای موزیکالی قرار گرفته است که هر بیننده ای  از تور گرجستان نوروز 97 را محو خود می کند.

 

آبشار ماخونتستی گرجستان

این آبشار زیبا در 45 متر از شهر باتومی واقع شده است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می مند ارتفاع این آبشار 737 متر است که مسافران تور گرجستان در تمامی فصول به غیر از زمستان می توانند از زیبایی این آبشار و محیط اطراف آن بهرمند شوند .

 

 

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری گرجستان,رزرو تور گرجستان,معرفی تور گرجستان,تور های لحظه آخری گرجستان,برترین تور های گرجستان در بهترین هتل های گرجستان,نرخ مناسب تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی